Garantie & klachten

Garantie

Wij doen logischerwijze ons best om alle artikelen in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Mocht een product een productiefout hebben, dan kunt u het product retourneren in overleg met ons.

Neem hiervoor de volgende punten in acht:

  • Neem hiervoor te allen tijde eerst contact met ons op zodat wij weten wat er aan de hand is. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@uventii.nl
  • Producten die opzettelijk beschadigd zijn, zijn uitgesloten van garantie.  

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@uventii.nl.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.