FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door deze stappen te volgen:

  1. Log in op uw account
  2. Zoek naar de gewenste producten met behulp van het menu bovenaan onze website of met behulp van de zoekbalk
  3. Voeg de gewenste producten toe aan uw winkelwagen
  4. Ga naar uw winkelwagen en controleer de productlijst. U kunt hier de hoeveelheid van elk product wijzigen
  5. Doorgaan naar afrekenen en betaling
  6. Selecteer het adres en de gewenste betalingsoptie
  7. Betaling afronden, bestelling wordt voorbereid voor verzending
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt kiezen uit de volgende services bij het voltooien van uw bestelling:

  • iDeal
  • PayPal
  • Bancontact
  • Credit Card(s)
  • Apple Pay
  • Giro Pay
Hoe word mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Uventii worden geleverd door DHL. De bestellingen worden verpakt in een doos of met zwarte sealfolie waardoor er geen reclame meer duidelijk zichtbaar is.

U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij DHL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice met uw bestelgegevens als u uw bestelling niet heeft ontvangen. We volgen de zending en voorzien u zo snel mogelijk van een update of juiste oplossing.

Een artikel ontbreekt in mijn levering. Krijg ik het nog steeds?

Neem contact op met onze klantenservice als u een onvolledige bestelling heeft ontvangen. Wij zullen de bestelling controleren en zullen u zo snel mogelijk een passende oplossing bezorgen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als u uw bestelling vóór 18:00 uur op een werkdag (ma.- vr.) plaatst, verzenden we uw bestelling diezelfde dag. Bestellingen die na 18:00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Producten die niet op voorraad zijn, worden verzonden zodra we ze in ons magazijn hebben ontvangen en getest. 

Let op: Wegens de coronavirus kunnen de levertijden afwijken.

Hoe kan ik mijn bestelstatus volgen?

U kunt uw bestellingen volgen via ‘Mijn account – Bestellingen’.

Ik heb mijn pakketje geopend en de verzegeling eraf gehaald. Mag ik nog retourneren?

Nee. Producten voorzien van verzegeling wegens hygiëne, indien de koper de verzegeling heeft verbroken mogen niet geretourneerd worden.

Een geopende doos zal ook daarom niet geaccepteerd worden door de bezorger.

Uit welke terugbetalings opties kan ik kiezen?

Het is standaardprocedure dat de vergoeding wordt betaald in de vorm van creditnota. Meer opties zijn beschikbaar in sommige specifieke situaties. U vindt alle terugbetalingsvoorwaarden op onze pagina Bestellen& Retourneren. U kunt de gewenste terugbetalings optie bespreken als u contact opneemt met uw persoonlijke contactpersoon.

Heeft u nog een vraag?

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Contacteer ons
De waardering van uventii.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.0/10 gebaseerd op 3 reviews.